آدرس : خانه اصفهان، خیابان گلخانه، پنج طبقه، روبروی مسجدالمحمود، جنب بانک تجارت، ساختمان تیام طبقه پنجم - 03134382455

همه چیز درباره لیزر موهای زائد بیکینی و واژن عوارض

یکی از حساس‌ترین ناحیه‌ های بدن که حذف موهای زائد آن علاوه بر زیبایی، جنبه بهداشتی نیز دارد ناحیه تناسلی است. خوشبختانه در چند سال اخیر با روی کار آمدن دستگاه‌های پیشرفته و جدید لیزری، مشکل حذف موهای زائد ناحیه تناسلی تا حد بسیار زیادی کاهش یافته است. لیزر موهای زائد بیکینی یکی از روش‌های مؤثر برای از بین بردن آنها در این ناحیه می‌باشد که امروزه در میان اکثر بانوان و آقایان، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. این روش یکی از راهکار‌های کم‌تهاجمی برای از بین بردن موهای زائد بدن محسوب می‌شود که در آن احتمال بروز آسیب‌های پوستی به حداقل می‌رسد. در این روش درمانی، نور توسط دستگاه لیزر به ناحیه بیکینی تابیده می‌شود و با تأثیر بر فولیکول‌های مو آنها را از بین می‌برد. ملانین‌ها نور تابیده شده را جذب می‌کنند و انرژی آن را به صورت گرما از خود خارج می‌کنند و این گرما است که می‌تواند به فولیکول‌ها آسیب برساند و در نتیجه موجب از بین رفتن موهای زائد شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای لیزر موهای زائد بیکینی

استفاده از لیزر موهای زائد دارای مزیت‌های قابل‌توجهی برای کسانی است که این روش را برای حذف موهای بدن خود انتخاب کرده‌اند. برخی از مهم‌ترین فواید انجام این روش به شرح زیر است:

لیزر موهای زائد بیکینی چگونه انجام می شود؟

از محافظ و پوشش چشم برای مراقبت از چشمان شما استفاده می شود تا به طور مستقیم به اشعه لیزر نگاه نکنید. در مرحله بعد، بخش خنک کننده دستگاه فعال می شود تا لایه خارجی پوست شما دچار آسیب نشود. پزشک یا اپراتور با استفاده از دستگاه، پالس ها یا شات های نوری را به ناحیه مورد نظر وارد کرده و لیزر موهای زائد انجام می گیرد. لیزر، پالس انرژی نور را در اعماق پوست ساطع می‌کند، جایی که فولیکول مو را از بین می‌برد.

مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد بیکینی

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد بیکینی

چند جلسه برای لیزر موهای زائد بیکینی لازم است؟

برخی از افراد فوراً نتایج را تجربه می کنند، در حالی که برخی دیگر به جلسات اضافی برای متوقف کردن کامل رشد مو در ناحیه بیکینی نیاز دارند. به صورت عمومی 6 تا 8 جلسه نیاز است.

لیزر موهای زائد بیکینی

مناطق لیزر بکینی در آقایان و خانمها

لیزر بیکینی زنان شامل نواحی مانند خط باسن، ناحیه تناسلی (واژن) و خط کشاله ران می‌باشد. لیزر بیکینی مردان شامل نواحی مانند خط باسن، ناحیه تناسلی (آلت)، بیضه‌ها و خط کشاله ران می‌باشد.

آیا لیزر موهای زائد بیکینی ضرر دارد؟

لیزر بیکینی عملی ایمن و بدون خطر است. نکته قابل ذکر این است که در صورت استفاده از دستگاه لیزر با طول موج نامناسب امکان سوزش، التهاب و سوختگی در محل وجود دارد. برای حذف عوارض لیزر موهای زائد توصیه می‌شود به مراکز و کلینیک های تخصصی پوست و مو مراجعه کنید.

لیزر موهای زائد بیکینی در دوران بارداری

لیزر موهای زائد روش ایمن و مؤثر است که می تواند به حذف موهای زائد بپردازد؛ اما از آنجایی که مطالعات کافی در خصوص ایمن بودن این روش در دوران بارداری وجود ندارد، توصیه می شود لیزر را بعد از بارداری انجام دهید.

آیا لیزر موهای زائد بیکینی درد دارد؟

میزان درد موهای زائد بیکینی به نوع دستگاه و آستانه تحمل فرد نیز بستگی دارد. برخی افراد هنگام لیزر بیکینی درد نسبتاً زیادی را تحمل می‌کنند؛ ولی برخی دیگر تقریباً تجربه درد ندارند. برای جلوگیری از تحمل درد میتوانید درخواست تجویز بی حسی موضعی توسط متخصص داشته باشید.

هزینه لیزر بیکینی

هزینه لیزر موهای زائد به عوامل متعددی از قبیل موارد زیر بستگی دارد:


تلفن : 09133377984 - 09130816550درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

لیزر موی صورت مردان؛ لیزر خط ریش و نکاتی که باید درباره آن بدانیدلیزر موی صورت مردان؛ لیزر خط ریش و نکاتی که باید درباره آن بدانید

لیزر موی زائد صورت آقایان روشی مؤثر و دائمی برای کاهش رشد موهای ناخواسته و بهبود ظاهر پوست است. در این مطلب به مزایا و هزینه این روش می پردازیم. ...

تاریخ انتشار : 1403-03-17

آیا می توان روی تاتو لیزر موهای زائد انجام داد؟آیا می توان روی تاتو لیزر موهای زائد انجام داد؟

اگر قصد حذف کردن موهای زائد زیر ناحیه تاتوی خود را دارید؛ ابتدا باید تحت حذف خالکوبی قراربگیرید. در ادامه به بررسی لیزر موهای زائد روی تاتو میپردازیم. ...

تاریخ انتشار : 1403-03-08

آیا لیزر موهای زائد برگشت پذیر است؟آیا لیزر موهای زائد برگشت پذیر است؟

برگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل مختلفی دارد که از مهم ترین آن ها تخریب ناقص فولیکول های مو است که باعث رویش مجدد موهای زائد می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-31