آدرس : خانه اصفهان، خیابان گلخانه، پنج طبقه، روبروی مسجدالمحمود، جنب بانک تجارت، ساختمان تیام طبقه پنجم - 03134382455

همه چیز در مورد لیزر موهای زائد برای خانمها و آقایان

موهای زائد در صورت و بدن هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی شود. اصلاح منظم این موها با روش‌های مختلف مانند بند انداختن، تیغ، اپیلاسیون، کرم‌های موبر و …. از جمله روش‌های زمان بر می‌باشد که هر بار منجر به تحمیل هزینه‌هایی برای افراد می‌شود. تمامی روش‌های نامبرده موها را به صورت موقتی از بین می‌برد و هر چند روز یا چند هفته یک بارباید آنها را تکرار نمود. در سال‌های اخیر با روش لیزر می‌توان برای همیشه از موهای زائد خلاصی پیدا کرد. امروزه لیزر موهای زائد به عنوان بهترین روش از بین بردن موهای زائد صورت و بدن، شناخته می شود. روش لیزر موهای زائد به این صورت است که اشعه ی لیزر بر پوست تابانده می شود و با از بین بردن فولیکول موی آن قسمت موجب از بین بردن موها می شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

چگونه نوع پوست خود را بشناسیم؟

برای تشخیص نوع پوست خود، این مراحل را طی کنید:

کاربردهای لیزر مو زائد

کاربرد این روش، از بین بردن موهای زائد و ناخواسته بدن با قرار گرفتن پوست در معرض نور و پالس های لیزر می باشد. اشعه های لیزر فولیکول ها و ریشه موهای زائد را حذف می کنند. لیزر موهای زائد یک روش غیر تهاجمی می باشد که باعث از بین بردن پیاز مو شده و موهای بدن را کاهش و از رشد آن جلوگیری می کند.

مزایای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها در اصفهان

از لیزر مو زائد برای کدام قسمت های بدن استفاده می شود؟

لیزر برای رفع موهای زائد همه نواحی بدن است؛ اما رایج‌ترین قسمت‌های بدن که می‌توانید با استفاده از لیزر مو زدایی کنید، عبارتند از:

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

برای یافتن بهترین نوع لیزر موهای زائد باید به رنگ پوست، نوع پوست، رنگ مو، نوع موی بدن خود دقت کنید و با توجه به آن یک دستگاه مناسب را انتخاب کنید. بهترین نوع لیزر موهای زائد، لیزری است که شامل موارد زیر باشد:

  1. تطبیق پذیری: دستگاه باید طوری باشد که در طیف وسیعی از انواع پوست و رنگ مو استفاده کرد بتوان از آن استفاده کرد.
  2. سرعت در نتیجه دهی: دستگاه باید قدرتمند و مناسب باشد تا با گذراندن تعداد جلسات کم بهترین نتایج را بدهد.
  3. کمترین آسیب: بهترین نوع لیزر باید مجهز به سیستم خنک کننده بسیار قوی برای کاهش درد در طول جلسات باشد.
  4. نتایج طولانی مدت: در حالی که تعداد دستگاه‌‎های لیزر زیادی وجود دارد که نتایج دائمی را به همراه ندارد، بهترین دستگاه، دستگاهی است که نتایج طولانی مدت را در طی درمان‌های منظم بدهد.

روش انجام لیزر موهای زائد

در جلسات لیزر، ابتدا از داروی بی حسی موضعی حدوداً 20 دقیقه پیش از لیزر بر روی پوست ناحیه تحت درمان استفاده می شود تا هرگونه احساس ناخوشایند به حداقل برسد. سپس از محافظ و پوشش چشم برای مراقبت از چشمان شما استفاده می شود تا به طور مستقیم به اشعه لیزر نگاه نکنید. در مرحله بعد، بخش خنک کننده دستگاه فعال می شود تا لایه خارجی پوست شما دچار آسیب نشود. مسئول لیزر با استفاده از دستگاه، پالس ها یا شات های نوری را به ناحیه مورد نظر وارد کرده و لیزر موهای زائد انجام می گیرد.

مراقبهای قبل و بعد لیزر موهای زائد

برای اینکه به بهترین نتیجه پس از لیزر موهای زائد برسید باید یک سری اقدامات قبل از انجام این روش درمانی انجام دهید که این اقدامات شامل موارد زیر است:

لیزر موهای زائد برای آقایان

لیزر موهای زائد تنها مختص خانم‌ها نیست. با توجه به مزیت‌های متعددی که این کار دارد هر روز بر تعداد آقایانی که از این کار استفاده می‌کنند افزوده می‌شود. انجام این کار منجر به رفع دائمی موهای ناحیه مورد نظر می‌شود. البته آقایان به دلیل اینکه معمولاً بدن پرمویی نسبت به خانم‌ها دارند برای کسب نتیجه کامل باید تعداد جلسات بیشتر و درمانهای تکمیلی یادآور سالیانه داشته باشند.

لیزر موهای زائد برای بانوان

رویش موهای زائد در نواحی مختلف بدن بانوان یکی از آزاردهنده ترین مشکلات می باشد. خانم ها از گذشته به دنبال راه هایی برای حذف این موها و حفظ بهداشت فردی و لطافت پوست خود بوده اند. هیچ یک از روش های رفع موی زائد دائمی نیستند و به صورت کوتاه مدت حذف می شوند؛ اما در چند دهه اخیر، امکان بهره گیری از تکنولوژی لیزر در راستای رفع دائمی موهای زائد میسر شده است که بسیار پرطرفدار می باشد. در حقیقت لیزر درمانی نوعی شیوه ی حذف موهای زائد از بدن بانوان است که در طی چند جلسه انجام می شود و فولیکول مو را تحت تأثیر و تخریب قرار می دهد، لذا رویش مجدد موها به مرور کم شده و در نهایت رفع می شود. از بین بردن موهای زائد با استفاده از لیزر از اطمینان و کارآمدی زیادی در بسیاری از قسمت های بدن بانوان برخوردار است و نتایج شگفت انگیزی را دربر خواهد داشت.

بهترین مرکز لیزر آقایان و خانم ها در خانه اصفهان

کلینیک های بسیاری در حوزه لیزر موهای زائد فعالیت دارند که می توانند خدمات مورد نیاز شما را به شما ارائه دهند؛ اما برخی از آنها از تجهیزات به روز برخوردار نبوده و یا به دلایلی مانند عدم رعایت بهداشت می توانند عوارض جبران ناپذیری را برای شما به وجود آورند. بهترین کلینیک لیزر موهای زائد می بایست دارای ویژگی های برتری نسبت به تمامی کلینیک های موجود در سطح شهر باشد و بتواند افراد را مجاب سازد تا برای حذف دائمی موهای زائد خود به آن کلینیک مراجعه نمایند. در ادامه به معرفی خصوصیات بهترین مراکز لیزر مو در اصفهان خواهیم پرداخت:

کاندیدای نامناسب لیزر مو زائد

هزینه لیزر موهای زائد اصفهان

هزینه ها به عوامل مختلفی بستگی دارند از جمله این عوامل می توان به نوع دستگاه و روش انتخابی، تعداد جلسات، مهارت اپراتور و… را ذکر کرد.

عوارض لیزر موهای زائد

روش لیزر موهای زائد اگر به‌درستی انجام نشود ممکن است باعث ایجاد سوختگی و ناراحتی‌های پوستی برای شخص تحت درمان شود، بنابراین بهتر است روش لیزر موهای زائد را در یک مرکز تخصصی با افراد باتجربه در این زمینه، انجام دهید. برخی عوارض روش لیزر موهای زائد عبارتند از:


تلفن : 09133377984 - 09130816550درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

لیزر موی صورت مردان؛ لیزر خط ریش و نکاتی که باید درباره آن بدانیدلیزر موی صورت مردان؛ لیزر خط ریش و نکاتی که باید درباره آن بدانید

لیزر موی زائد صورت آقایان روشی مؤثر و دائمی برای کاهش رشد موهای ناخواسته و بهبود ظاهر پوست است. در این مطلب به مزایا و هزینه این روش می پردازیم. ...

تاریخ انتشار : 1403-03-17

آیا می توان روی تاتو لیزر موهای زائد انجام داد؟آیا می توان روی تاتو لیزر موهای زائد انجام داد؟

اگر قصد حذف کردن موهای زائد زیر ناحیه تاتوی خود را دارید؛ ابتدا باید تحت حذف خالکوبی قراربگیرید. در ادامه به بررسی لیزر موهای زائد روی تاتو میپردازیم. ...

تاریخ انتشار : 1403-03-08

آیا لیزر موهای زائد برگشت پذیر است؟آیا لیزر موهای زائد برگشت پذیر است؟

برگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل مختلفی دارد که از مهم ترین آن ها تخریب ناقص فولیکول های مو است که باعث رویش مجدد موهای زائد می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-31