آدرس : خانه اصفهان، خیابان گلخانه، پنج طبقه، روبروی مسجدالمحمود، جنب بانک تجارت، ساختمان تیام طبقه پنجم - 03134382455

همه چیز در مورد لیزر موهای زائد بدن

موهای زائدی که بر روی صورت و بدن افراد رشد می‌کنند جلوه زیبایی نداشته و علاوه بر آن از لحاظ بهداشتی نیز افراد ترجیح می‌دهند آنها را از بین ببرند. در دنیای زیبایی امروزی لیزر موهای زائد به عنوان یکی از بهترین، سریعترین و مطمئن ترین روش های از بین بردن موهای زائد در سراسر جهان شناخته شده است. روش لیزر موهای زائد به این صورت است که اشعه ی لیزر بر پوست تابانده می شود و با از بین بردن فولیکول موی آن قسمت موجب از بین بردن موها می شود. در هر جلسه لیزر موهای زائد بدن، حدود 15 درصد موها در حالت آناژن از بین می‌روند. این روند تا زمانی که همه موها از بین برود ادامه خواهد داشت. با استفاده از این روش به مدت چند جلسه و به طور منظم، می‌توان به مدت طولانی از رویش مجدد موهای زائد جلوگیری کرد.

آنچه در این مطلب میخوانید

فواید لیزر موهای زائد

انواع دستگاه های لیزر مو زائد

لیزر موهای زائد بدن

دسته بندی رنگ پوست برای لیزر

رنگ پوست این افراد، کاملاً سفید و روشن و اغلب کک و مکی است. رنگ چشم این دسته آبی روشن، سبز روشن یا خاکستری روشن و رنگ موهایشان متمایل به قرمز، نارنجی یا بلوند روشن است. افرادی با این تیپ پوستی در مقابل نور خورشید همیشه تا حد زیادی دچار قرمزی، سوختگی، لک و پوسته پوسته شدن می‌شوند. پوست این افراد به هیچ وجه برنزه نمی‌شوند و در برابر آفتاب سوختگی بسیار حساس است.

رنگ پوست این افراد، سفید و روشن است. رنگ چشم این دسته آبی، خاکستری یا سبز و رنگ طبیعی موهایشان بلوند است. افرادی با این تیپ پوستی در مقابل نور خورشید همیشه دچار قرمزی، سوختگی، لک و پوسته پوسته شدن می‌شوند. پوست این افراد به ندرت برنزه می‌شود و در برابر آفتاب سوختگی حساس است.

رنگ پوست این افراد، کرم روشن و رو به زرد (حالت بژ) یا گندمی روشن است. رنگ چشم این دسته فندقی، عسلی، قهوه‌ای ‌روشن یا رگه‌دار رنگی و رنگ طبیعی موهایشان بلوند تیره و یا قهوه‌ای روشن است. افرادی با این تیپ پوستی در مقابل نور خورشید گاهی دچار قرمزی، سوختگی، لک و پوسته پوسته شدن می‌شوند. پوست این افراد کمی برنزه می‌شود. در واقع این افراد دارای تیپ پوستی نرمال می‌باشند.

رنگ پوست این افراد کرم تیره، گندمی تیره و سبزه است. رنگ چشم این دسته قهوه‌ای و یا قهوه‌ای تیره و رنگ طبیعی موهایشان قهوه‌ای تیره است. افرادی با این تیپ پوستی در مقابل نور خورشید به ندرت دچار قرمزی، سوختگی، لک و پوسته پوسته شدن می‌شوند. پوست این افراد به راحتی برنزه می‌شود و در برابر آفتاب سوختگی حساسیت بالایی ندارد.

رنگ پوست این افراد، قهوه‌ای تیره و شکلاتی است. رنگ چشم این دسته قهوه‌ای تیره و مایل به مشکی و رنگ موهایشان قهوه‌ای تیره مایل به مشکی است. افرادی با این تیپ پوستی در مقابل نور خورشید دچار قرمزی، سوختگی، لک و پوسته پوسته شدن نمی‌شوند. پوست این افراد به راحتی برنزه می‌شود.

رنگ پوست این افراد، قهوه‌ای تیره تا سیاه است. رنگ چشم این دسته قهوه‌ای تیره تا سیاه و رنگ طبیعی موهایشان قهوه‌ای تیره تا سیاه است. افرادی با این تیپ پوستی در مقابل نور خورشید هرگز دغدغه‌ی قرمزی، سوختگی، لک و پوسته پوسته شدن را ندارند. پوست این افراد به راحتی تا حد زیادی برنزه می‌شود.

شات لیزر چیست؟

شات یا پالس لیزر به تخلیه انرژی روی سطح پوست در یک ثانیه گفته می‌شود. دستگاه لیزر موهای زائد با فشرده کردن پرتوهای نوری، اشعه لیزر را روی سطح پوست بدن می‌تاباند. این اشعه با جذب شدن توسط رنگدانه موجود در ریشه‌ها و فولیکول‌های مو و ایجاد حرارت، آنها را می‌سوزاند.

روند انجام لیزر موهای زائد چگونه است؟

تکنسین، موضع درمان را پیش از شروع لیزردرمانی تمیز می‌کند و اگر ناحیه بسیار حساس باشد، ژل بی‌حس کننده روی آن می‌زند. تمام افراد حاضر باید عینک محافظ در طول درمان به چشم بزنند تا لیزر به چشمشان آسیب نزند. پس از آن‌که ژل بی‌حسی اثر کرد، متخصص پرتوی نور پرتوان را روی موضع مورد نظر متمرکز می‌کند.

اقدامات قبل از انجام لیزر مو زائد

مراقبت های بعد از لیزر مو زائد

تعداد جلسات لیزر برای بدن

تعداد جلسات مورد نیاز برای حذف موهای زائد با لیزر ممکن است بستگی به عوامل مختلفی داشته باشد که شامل نوع پوست و مو و زمینه ژنتیکی می شود. اغلب توصیه می شود که بین 6 تا 8 جلسه برای دیدن نتایج مطلوب در نظر گرفته شود؛ اما این تعداد ممکن است بستگی به شرایط فرد متفاوت باشد و ممکن است نیاز به جلسات اضافی داشته باشد.

آیا لیرز، موی زائد را به طور دائمی از بین می برد؟

لیزر موهای زائد باعث می‌شود که مو برای مدت طولانی رشد نکند و این رشد به تعویق بیفتد؛ اما معمولاً لیزر منجر به حذف دائمی همه‌ی موهای زائد نمی‌شود. لیزر موهای زائد، حذف دائمی آنها را تضمین نمی‌کند. زمانی که موها دوباره رشد می‌کنند، معمولاً رنگ آنها روش‌تر و ضخامتشان باریک‌تر است.

عوارض لیزر مو زائد

هزینه لیزر مو زائد

هزینه لیزر موهای زائد به عوامل متعددی از قبیل موارد زیر بستگی دارد:


تلفن : 09133377984 - 09130816550درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

لیزر موی صورت مردان؛ لیزر خط ریش و نکاتی که باید درباره آن بدانیدلیزر موی صورت مردان؛ لیزر خط ریش و نکاتی که باید درباره آن بدانید

لیزر موی زائد صورت آقایان روشی مؤثر و دائمی برای کاهش رشد موهای ناخواسته و بهبود ظاهر پوست است. در این مطلب به مزایا و هزینه این روش می پردازیم. ...

تاریخ انتشار : 1403-03-17

آیا می توان روی تاتو لیزر موهای زائد انجام داد؟آیا می توان روی تاتو لیزر موهای زائد انجام داد؟

اگر قصد حذف کردن موهای زائد زیر ناحیه تاتوی خود را دارید؛ ابتدا باید تحت حذف خالکوبی قراربگیرید. در ادامه به بررسی لیزر موهای زائد روی تاتو میپردازیم. ...

تاریخ انتشار : 1403-03-08

آیا لیزر موهای زائد برگشت پذیر است؟آیا لیزر موهای زائد برگشت پذیر است؟

برگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل مختلفی دارد که از مهم ترین آن ها تخریب ناقص فولیکول های مو است که باعث رویش مجدد موهای زائد می شود. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-31